• 08-05-2021, 23:56:38
    #82
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi takiptesin uçta x1000 x500 havada uçtu
    O yüzden takipteyim ya hocam 17 yaşımda olduğum için alamamıştım o zaman 18 ime girer alırım demiştim
  • 10-05-2021, 15:22:07
    #83
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam, sıradaki coinimiz Poodl inşallah ondan da güzel bir performans bekliyoruz hayırlısı artık YTD.
    poodl nerde hocam hangi borsada?
  • 31-10-2021, 14:05:32
    #84
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20.04.2021 YÜKLÜ GİRDİĞİM ALT MEMECOİN KONUM

    Shiba (0.0000001046$) Elimde bulunan miktar 4.780$
    15;16 Anlık (Benim alışım 456 olduğu için 1370 den paranın yarısı çıkıldı, kalanıyla devam.
    Shiba artık kesinlikle yatırım tavsiyesi deÄŸildir. 😀

    Ndex (0.0000145023) Elimde bulunan miktar 1.300$
    Ndex Coin 1240$ olarak bozuldu.

    Earnx (0.00000084) Elimde bulunan miktar 3345$
    15;16 Anlık (156) da paranın yarısı çıkıldı, kalanıyla devam.. 🚀Devam

    Shiba yeni listing: Gate & MXC
    22 Nisan Bitmart Listing geliyor..

    EÄŸleniyor muyuz gençler 🚀🚀🚀

    3 coin de yatırım tavsiyesi deÄŸildir, sadece hoÅŸlarıma gitti. 🤷

    Konu Ramazandan sonra fiyatlar güncellenecektir.

    Hotbit borsasına başka bir borsadan (TRC-20) ağıyla 1$ ücret ile gönderim yapabilirsiniz, erc ağı fazla ücret alır.

    Ekleme Gate borsasında elimde yüklü bulundurduğum YOP coin var yaklaşık 2$ seviyelerinden almıştım, ilk satış hedeflerim 7.5-11-15$
    App si testing aşamasında son güncellemeler tamamlanıyor, piyasaya sürüldüğü an bi x2 bekliyorum tabi ne olacağı belli olmaz bekleyelim görelim. (YTD)

    Referanslı Hotbit Borsası (Çok önemli değil referanssız da kayıt olabilirsiniz)

    Referanssız Hotbit Borsa

    shiba ile kaç kişiyi zengin ettin be hocam ilk bu konuda görmüştüm ben çok erken sattım ama tekrar teşekkür etmek istedim
  • 31-10-2021, 14:46:47
    #85
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shiba ile kaç kişiyi zengin ettin be hocam ilk bu konuda görmüştüm ben çok erken sattım ama tekrar teşekkür etmek istedim
    😂❤ Sakalımız yok ki
  • 31-10-2021, 15:06:15
    #86
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂❤ Sakalımız yok ki
    Hocam milyoner oldunuz mu? 🙂
  • 31-10-2021, 15:34:58
    #87
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam milyoner oldunuz mu? 🙂
    Bende 1.5 trilyonda bozmayıp 40.000$ da bozanlardanım 😀
  • 31-10-2021, 17:34:03
    #88
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1.5 trilyonda bozmayıp 40.000$ da bozanlardanım 😀
    ALLAH bereket versin Hocam 40K da az deÄŸil 🙂
  • 31-10-2021, 17:57:59
    #89
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1.5 trilyonda bozmayıp 40.000$ da bozanlardanım 😀

    helal be bence o bile büyük başarı 40k doları 50 tane gem tokena yatırsan milyoner olursun
  • 31-10-2021, 18:05:49
    #90
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kenarda cüzi bi miktar yok sayabileceğim param var. Özelden yatırım tavsiyesi verebilirsiniz hiç kafam çalışmıyor bu coin işine. İlk alışım olacak eğer alırsam
    dm atarsanız yardımcı olurum.