• 18-04-2021, 00:08:27
    #64
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba'yı nasıl buldun hocam? Bizi de aydınlatırsan sevinirim
    🙄 Baktım türkler yok dedim alıyım şimdi türkler de öğrenmiş yandık 😀

    Şaka maka bi yana 12 borsada üyeliğim var hocam tek tek geziniyorum öyle hotbit borsasında çok güzel memecoinler buldum. Pancakeswap da mevcut olan yeni gem araştırmalarım var borsaya girerlerse buraya yazacağım
  • 18-04-2021, 00:14:23
    #65
    mesajlarınızı biraz geç gördüm. dediğim gibi bu tren kaçtı. ama inşallah bir dahaki trene yanınzda olurum
  • 18-04-2021, 00:28:45
    #66
    Mesajım bulunsun paylaşım için teşekkürler.
  • 18-04-2021, 21:16:38
    #67
    Shiba ya girilir mi sizce.yuklü değil.treni umarım kaçırmamışızdır.
  • 18-04-2021, 22:04:30
    #68
    david67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba ya girilir mi sizce.yuklü değil.treni umarım kaçırmamışızdır.
    Poold bakabilirsin
  • 18-04-2021, 22:14:13
    #69
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poold bakabilirsin
    teşekkürler
  • 20-04-2021, 02:59:02
    #70
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba (0.0000001046$) Elimde bulunan miktar 4.780$
    15;16 Anlık (Benim alışım 456 olduğu için 1370 den paranın yarısı çıkıldı, kalanıyla devam.
    12 Nisanda alsam mı almasam mı deyipte almadığım,

    kaçırdığım paranın 1M USD olduğunu görünce bir kez daha isyan ettiğim coin oldu kendileri

    tebrikler dostum.
  • 20-04-2021, 03:25:35
    #71
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 Nisanda alsam mı almasam mı deyipte almadığım,

    kaçırdığım paranın 1M USD olduğunu görünce bir kez daha isyan ettiğim coin oldu kendileri

    tebrikler dostum.
    Eyvallah hocam, sıradaki coinimiz Poodl inşallah ondan da güzel bir performans bekliyoruz hayırlısı artık YTD.
  • 20-04-2021, 03:29:32
    #72
    Trend çizgisinin altındaki kapanış hakkında yorumunuz nedir hocam?