yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shiba (0.0000001046$) Elimde bulunan miktar 4.780$
15;16 Anlık (Benim alışım 456 olduğu için 1370 den paranın yarısı çıkıldı, kalanıyla devam.
12 Nisanda alsam mı almasam mı deyipte almadığım,

kaçırdığım paranın 1M USD olduğunu görünce bir kez daha isyan ettiğim coin oldu kendileri

tebrikler dostum.