Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 Nisanda alsam mı almasam mı deyipte almadığım,

kaçırdığım paranın 1M USD olduğunu görünce bir kez daha isyan ettiğim coin oldu kendileri

tebrikler dostum.
Eyvallah hocam, sıradaki coinimiz Poodl inşallah ondan da güzel bir performans bekliyoruz hayırlısı artık YTD.