• 16-04-2021, 21:53:53
    #37
    Üyeliği durduruldu
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hedef kaç hocam ay sonu swap ile
    Vala ay sonu swap ile 1 sıfır daha atsa yeter bana ay sonu bozacağım. Tatmin etmiyor maalesef şuan her ne kadar x25 yapmış olsam da.
  • 16-04-2021, 21:55:04
    #38
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vala ay sonu swap ile 1 sıfır daha atsa yeter bana ay sonu bozacağım. Tatmin etmiyor maalesef şuan her ne kadar x25 yapmış olsam da.
    x25 yaptıktan sonra ana paramı alır bende devam ederdim sizin gibi, bugün 80 den bir miktar girdim bi 10 gün falan bakmamayı düşünüyorum
  • 16-04-2021, 22:36:48
    #39
    Üyeliği durduruldu
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x25 yaptıktan sonra ana paramı alır bende devam ederdim sizin gibi, bugün 80 den bir miktar girdim bi 10 gün falan bakmamayı düşünüyorum
    Vala anaparayı da çekmiyorum ay sonuna kadar beklemeye niyetliyim 1 tane daha borsada yayınlandı az önce 1 günde 3 borsaya girdi
  • 17-04-2021, 08:32:50
    #40
    Üyeliği durduruldu
    An itibariyle x37
  • 17-04-2021, 10:12:35
    #41
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibariyle x37
    ben daha x2
  • 17-04-2021, 10:19:33
    #42
    Üyeliği durduruldu
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha x2
    Gatei.io borsasında da 1 saat 45 dk sonra yayınlanacak. Haberi net ve doğru.
  • 17-04-2021, 10:42:22
    #43
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gatei.io borsasında da 1 saat 45 dk sonra yayınlanacak. Haberi net ve doğru.

    onun fiyatlamasını yapıyor demek
  • 17-04-2021, 10:59:15
    #44
    @DijitalMevzular; denemek için girdik zengin olup çıkıcaz
    @NaksYazilim; yakında sizde uçarsınız hocam
  • 17-04-2021, 11:04:47
    #45
    Üyeliği durduruldu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @DijitalMevzular; denemek için girdik zengin olup çıkıcaz
    @NaksYazilim; yakında sizde uçarsınız hocam
    Hocam 2 sıfıra kadar düşsün sonra balina mı giriyor pump mu yiyor ne yapıyorsa yapsın. Düzeltme illahaki gelecek fakat ne kadar düşecek tahmin etmek zor. 42 bin üzeri alım yapan insan sayısına ulaştı şuanda. Dünden beri peşpeşe borsalarda yayınlanıyor. Ay sonu ise Swap yayınlanacak. Açıkçası çok fazla detay çıkış amacı sahipleri ekibi gibi detaylara çok hakim olamadım araştırıyorum son hız.

    x45 i gördüm ama satmayacağım asla. Çok rahatım ben hiç öyle düşüyor diye panik etmiyorum. Ay sonuna doğru kesin kararımı vermeyi düşünüyorum.