NaksYazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgi Yok! 3 Coin Paylaşıyorum!
92
●4.401
- 16-04-2021, 21:53:53Üyeliği durdurulduVala ay sonu swap ile 1 sıfır daha atsa yeter bana ay sonu bozacağım. Tatmin etmiyor maalesef şuan her ne kadar x25 yapmış olsam da.
- 16-04-2021, 21:55:04x25 yaptıktan sonra ana paramı alır bende devam ederdim sizin gibi, bugün 80 den bir miktar girdim bi 10 gün falan bakmamayı düşünüyorumDijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2021, 22:36:48Üyeliği durdurulduVala anaparayı da çekmiyorum ay sonuna kadar beklemeye niyetliyim 1 tane daha borsada yayınlandı az önce 1 günde 3 borsaya girdiNaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2021, 10:12:35ben daha x2DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2021, 10:19:33Üyeliği durdurulduGatei.io borsasında da 1 saat 45 dk sonra yayınlanacak. Haberi net ve doğru.NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2021, 10:42:22DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun fiyatlamasını yapıyor demek - 17-04-2021, 10:59:15@DijitalMevzular; denemek için girdik zengin olup çıkıcaz

@NaksYazilim; yakında sizde uçarsınız hocam
- 17-04-2021, 11:04:47Üyeliği durdurulduHocam 2 sıfıra kadar düşsün sonra balina mı giriyor pump mu yiyor ne yapıyorsa yapsın. Düzeltme illahaki gelecek fakat ne kadar düşecek tahmin etmek zor. 42 bin üzeri alım yapan insan sayısına ulaştı şuanda. Dünden beri peşpeşe borsalarda yayınlanıyor. Ay sonu ise Swap yayınlanacak. Açıkçası çok fazla detay çıkış amacı sahipleri ekibi gibi detaylara çok hakim olamadım araştırıyorum son hız.sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x45 i gördüm ama satmayacağım asla. Çok rahatım ben hiç öyle düşüyor diye panik etmiyorum. Ay sonuna doğru kesin kararımı vermeyi düşünüyorum.
