x25 yaptıktan sonra ana paramı alır bende devam ederdim sizin gibi, bugün 80 den bir miktar girdim bi 10 gün falan bakmamayı düşünüyorum
Vala anaparayı da çekmiyorum ay sonuna kadar beklemeye niyetliyim 1 tane daha borsada yayınlandı az önce 1 günde 3 borsaya girdi