sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@DijitalMevzular; denemek için girdik zengin olup çıkıcaz
@NaksYazilim; yakında sizde uçarsınız hocam
Hocam 2 sıfıra kadar düşsün sonra balina mı giriyor pump mu yiyor ne yapıyorsa yapsın. Düzeltme illahaki gelecek fakat ne kadar düşecek tahmin etmek zor. 42 bin üzeri alım yapan insan sayısına ulaştı şuanda. Dünden beri peşpeşe borsalarda yayınlanıyor. Ay sonu ise Swap yayınlanacak. Açıkçası çok fazla detay çıkış amacı sahipleri ekibi gibi detaylara çok hakim olamadım araştırıyorum son hız.

x45 i gördüm ama satmayacağım asla. Çok rahatım ben hiç öyle düşüyor diye panik etmiyorum. Ay sonuna doğru kesin kararımı vermeyi düşünüyorum.