• 17-04-2021, 11:11:38
    #46
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 sıfıra kadar düşsün sonra balina mı giriyor pump mu yiyor ne yapıyorsa yapsın. Düzeltme illahaki gelecek fakat ne kadar düşecek tahmin etmek zor. 42 bin üzeri alım yapan insan sayısına ulaştı şuanda. Dünden beri peşpeşe borsalarda yayınlanıyor. Ay sonu ise Swap yayınlanacak. Açıkçası çok fazla detay çıkış amacı sahipleri ekibi gibi detaylara çok hakim olamadım araştırıyorum son hız.

    x45 i gördüm ama satmayacağım asla. Çok rahatım ben hiç öyle düşüyor diye panik etmiyorum. Ay sonuna doğru kesin kararımı vermeyi düşünüyorum.
    Ben ilk yatırdığımdan hemen sonra çok yüklü miktarda tekrar girdim, sıfırlar 6tıydı 5oldu eğer 2 olursa yer yerinden oynar duramam buralarda 😀 Yeri geldi yatırdığımın kat kat altına düştü ama satış yapmadım şu an keyifle izliyorum kafam rahat 😌 Allah kazancımızı arttırsın @yasintombul1;’a da sonsuz teşekkürlerimi ileteyim tekrardan kendisi söylemese haberim(iz) olmazdı.
  • 17-04-2021, 11:15:09
    #47
    Üyeliği durduruldu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilk yatırdığımdan hemen sonra çok yüklü miktarda tekrar girdim, sıfırlar 6tıydı 5oldu eğer 2 olursa yer yerinden oynar duramam buralarda 😀 Yeri geldi yatırdığımın kat kat altına düştü ama satış yapmadım şu an keyifle izliyorum kafam rahat 😌 Allah kazancımızı arttırsın @yasintombul1;’a da sonsuz teşekkürlerimi ileteyim tekrardan kendisi söylemese haberim(iz) olmazdı.
    gate.io ya aktarıp 0.00001 e satış emri yüksek miktarda koydular. Ama yine satmayacağım.
  • 17-04-2021, 11:39:57
    #48
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gate.io ya aktarıp 0.00001 e satış emri yüksek miktarda koydular. Ama yine satmayacağım.

    satışlar 27 den başlatılmış gate de 12 ye kdar o fiyatı görücez heralde
  • 17-04-2021, 12:22:31
    #49
    Üyeliği durduruldu
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satışlar 27 den başlatılmış gate de 12 ye kdar o fiyatı görücez heralde
    Bi dalgalanma başladı ve beklediğimden daha az düştü. Çok iyi yola devammm
  • 17-04-2021, 12:24:58
    #50
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi dalgalanma başladı ve beklediğimden daha az düştü. Çok iyi yola devammm

    hotbit çok satış odaklı gidiyor mxc falan 32 ye gidecekti
  • 17-04-2021, 12:53:57
    #51
    Üyeliği durduruldu
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hotbit çok satış odaklı gidiyor mxc falan 32 ye gidecekti
    evet
  • 17-04-2021, 13:30:34
    #52
    Zamanında alamadık zamanında alamadık. Ay sonu ne olur acaba bilgisi olan var mı?
  • 17-04-2021, 13:50:35
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Tigerclaw1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında alamadık zamanında alamadık. Ay sonu ne olur acaba bilgisi olan var mı?
    gate.io sonrası x50 yi bulduğum kazanç x20 civarına çakıldı şuanda. Yatırdığım para çok ufak üzmeyecek rakam ve elimdeki miktar x milyar adet. Hiç kafama takmıyor beklemeye devam ediyorum. Şuan sana en kral analizci bile ne derse yalan olur 2 günlük yükselişş borsa yayınlamaları bolca alım satım olan bir token. Bekleyip göreceğiz. ytd
  • 17-04-2021, 14:08:24
    #54
    Bsc ağları yokmu acaba bunların?