• 12-04-2021, 09:52:53
    #10
    $200-300 a shiba alıp sileyim uygulamayı birkaç ay sonra yüklerim
  • 12-04-2021, 10:15:50
    #11
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $200-300 a shiba alıp sileyim uygulamayı birkaç ay sonra yüklerim
    Logosu bile anlamlı yav almıyorlar diye kızıyor
  • 12-04-2021, 22:17:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $200-300 a shiba alıp sileyim uygulamayı birkaç ay sonra yüklerim
    Hocam iyi bir kazancınız olmalı şuan. Kontrol ediyor musunuz? sabahtan bu yana müthiş artış düşüş yaşıyor bu token kafayı yedi. xxx dolar atmıştım xxxxxdolar oldu an itibariyle.
  • 12-04-2021, 22:59:56
    #13
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi bir kazancınız olmalı şuan. Kontrol ediyor musunuz? sabahtan bu yana müthiş artış düşüş yaşıyor bu coin kafayı yedi. 40 dolar atmıştım 225 dolar oldu an itibariyle.
    Hayır sildim uygulamayı, ve uygulamalarını sevmedim para birimi bilmediğim bi para birimi olarak yazıyordu kontrol etsemde bişey anlamayacaktım sanırım 😊
  • 12-04-2021, 23:06:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sildim uygulamayı, ve uygulamalarını sevmedim para birimi bilmediğim bi para birimi olarak yazıyordu kontrol etsemde bişey anlamayacaktım sanırım 😊
    hotbit'ten alabilirdiniz hocam can sağlığı.
  • 12-04-2021, 23:14:27
    #15
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hotbit'ten alabilirdiniz hocam can sağlığı.
    Ordan aldım hocam para biriminde Y harfli bişey vardı anlamadım hangisi olduğunu ayarlarınıda fazla kurcalamadım binance’den 230$ attım sildim direk 2-3 ay sonra bakalım ne kadar olmuş ☺
  • 15-04-2021, 16:16:52
    #16
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hotbit'ten alabilirdiniz hocam can sağlığı.
    Kazandırdık,kazandırırız,kazandıramazlar 😀
  • 15-04-2021, 16:20:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandırdık,kazandırırız,kazandıramazlar 😀
    Hoş geldin kral. )

    Shiba hakkında bir proje okuyamıyorum bilgi bulamıyorum. Nisan sonunda ShibaSwap piyasaya sürülecek diyorlar kendi sitelerinde. Beklemeli mi sence?
  • 15-04-2021, 16:31:10
    #18
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldin kral. )

    Shiba hakkında bir proje okuyamıyorum bilgi bulamıyorum. Nisan sonunda ShibaSwap piyasaya sürülecek diyorlar kendi sitelerinde. Beklemeli mi sence?
    Tek cevap 🚀

    NİSAN SONU - MAYIS BAŞI

    Bu zaman aralığına gelene kadar kar satışı yapabiliriz, bilgilendiririm.