$200-300 a shiba alıp sileyim uygulamayı birkaç ay sonra yüklerim
Hocam iyi bir kazancınız olmalı şuan. Kontrol ediyor musunuz? sabahtan bu yana müthiş artış düşüş yaşıyor bu token kafayı yedi. xxx dolar atmıştım xxxxxdolar oldu an itibariyle.
Hocam iyi bir kazancınız olmalı şuan. Kontrol ediyor musunuz? sabahtan bu yana müthiş artış düşüş yaşıyor bu coin kafayı yedi. 40 dolar atmıştım 225 dolar oldu an itibariyle.
Hayır sildim uygulamayı, ve uygulamalarını sevmedim para birimi bilmediğim bi para birimi olarak yazıyordu kontrol etsemde bişey anlamayacaktım sanırım 😊
Hayır sildim uygulamayı, ve uygulamalarını sevmedim para birimi bilmediğim bi para birimi olarak yazıyordu kontrol etsemde bişey anlamayacaktım sanırım 😊
Ordan aldım hocam para biriminde Y harfli bişey vardı anlamadım hangisi olduğunu ayarlarınıda fazla kurcalamadım binanceden 230$ attım sildim direk 2-3 ay sonra bakalım ne kadar olmuş ☺