Konu
Bilgi Yok! 3 Coin Paylaşıyorum!
12-04-2021, 10:15:50
#11
yasintombul1
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
$200-300 a shiba alıp sileyim uygulamayı birkaç ay sonra yüklerim
Logosu bile anlamlı yav almıyorlar diye kızıyor