DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vala ay sonu swap ile 1 sıfır daha atsa yeter bana ay sonu bozacağım. Tatmin etmiyor maalesef şuan her ne kadar x25 yapmış olsam da.
x25 yaptıktan sonra ana paramı alır bende devam ederdim sizin gibi, bugün 80 den bir miktar girdim bi 10 gün falan bakmamayı düşünüyorum