• 20-04-2021, 17:13:58
    #1
    ✋ Selam Tekrar
    28 lerden aldığım poodl coin şuanda 53 ve buradan 4000$ ekleme yapıyorum.

    Sizler yüksek girmeyin.
    50-100$ önemsiz miktarlar ile yatırım yapın eğer yapacaksanız.

    POODL Coin- Whitebit Borsasından satın alabilirsiniz.
    Normal kullandığınız borsa dan whitebit'e trc-20 ağıyla usdt gönderin. Whitebit de usdt transfer diyip main den trade balance ye atıp öyle alım yapınız..

    Coin bu çıkabilir de düşebilir de ben kendi riskimi alarak yatırım yaptım. Aldığım bazı coinler uçtu diye buda uçacak diye birşey yok. Ona göre sonra gelip bana bağırmayıj 😀

    1 Ay Hodl sonrası beni çok ilgilendirmiyor. Memecoinlerin piyasası şuan acayip yükseliyor yakında tüm paranın tekrardan altlara akacağını düşünüyorum. Yabancı traderler burada miktarını büyütüp normal proje coinlerine gireceğine şüphem yok.
    Son olarak YTD 😀

    Bu konuyu aşağıdaki görsel gibi de anlayabilirsiniz..

  • 20-04-2021, 17:27:31
    #2
    SHIB için düşünceniz nedir hocam? Girilir mi buralardan?
  • 20-04-2021, 17:32:57
    #3
    hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SHIB için düşünceniz nedir hocam? Girilir mi buralardan?
    🤷 O işlerden anlamam ben düşükten alırım fırlayınca satarım hocam benim işim 30 Nisan da biter ne olursa artık x60 dayım.
  • 20-04-2021, 17:40:28
    #4
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    🤷 O işlerden anlamam ben düşükten alırım fırlayınca satarım hocam benim işim 30 Nisan da biter ne olursa artık x60 dayım.
    Maşallah hocam darısı başımıza
  • 20-04-2021, 17:44:27
    #5
    hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SHIB için düşünceniz nedir hocam? Girilir mi buralardan?
    valla hocam ben girdim bakalım ne olacak 1500 den girdim 2000 den girdim 2600 den girdim ve son olarak köto olan bu oldu 4100 den girdim :d
  • 20-04-2021, 17:47:54
    #6
    kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ben girdim bakalım ne olacak 1500 den girdim 2000 den girdim 2600 den girdim ve son olarak köto olan bu oldu 4100 den girdim :d
    Ozaman umudumuzu kaybetmeyelim
  • 20-04-2021, 17:48:26
    #7
    hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman umudumuzu kaybetmeyelim
    bunu dediğine göre sende buralardan girmişsin hergün hayaliyle yatıyorum hadi 0.10 kuruş ol diye uyuorum
  • 20-04-2021, 17:54:55
    #8
    kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ben girdim bakalım ne olacak 1500 den girdim 2000 den girdim 2600 den girdim ve son olarak köto olan bu oldu 4100 den girdim :d
    kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu dediğine göre sende buralardan girmişsin hergün hayaliyle yatıyorum hadi 0.10 kuruş ol diye uyuorum
    Aynen girdim Fakat çok düşük bir miktar. Batsada üzmez cinsten
  • 20-04-2021, 17:56:00
    #9
    hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen girdim Fakat çok düşük bir miktar. Batsada üzmez cinsten
    valla 1000 liraya yakın girdim 0.10 kuruş olsa zenginim :d akitayı kaçırmışız hocam ya :/(