yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🤷 O işlerden anlamam ben düşükten alırım fırlayınca satarım hocam benim işim 30 Nisan da biter ne olursa artık x60 dayım.
Maşallah hocam darısı başımıza