Whitebit Borsasından Poodl Coin
17
●472
- 20-04-2021, 17:57:48Akita'ya buralardan girilmez mi?kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2021, 18:01:07valla hocam hiç anlamam ancak ben bile korkuyorsam o koindenLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğim gibi hiç anlamıyorum ben ytd
- 20-04-2021, 18:01:38Hayır.Tigerclaw1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shiba sağlam bir düzeltme yiyor şuanda. Hakkımızda hayırlısı 1 kuruş bozmadım, bozmam
Hedefim 30 Nisan ister gömülsün ister uzaya çıksın o tarihte %99 unu bozacağım.
Poodl da da ilk hedefim x15 inşallah yanılmam. Sonra x50 ve çıkış yaparım.
Her cümleye ytd yazmaktan da bıktım ama YTD 😀 - 20-04-2021, 18:02:59Hocam 30 Nisan'ın bir önemi var mı?yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2021, 18:05:29Shibaswap çıkacağı söyleniyor..LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2021, 18:11:21Ben düşük bir mevla attım ana parayı çekerim kalanı da gerekirse 2-3 sene beklerim sıkıntı yok. Daha 2Xteyim. Ytd.yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2021, 19:20:48@yasintombul1; Whitebit te kyc yapmaya gerek yok sanırım.
binance tan transfer yapacağım sonrasında geri binance a göndericem.
0.10 kuruş olsa zenginim :d akitayı kaçırmışız hocam ya :/(
