• 20-04-2021, 17:57:21
    #10
    Çekimler için kyc şart mı hocam.
  • 20-04-2021, 17:57:48
    #11
    kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla 1000 liraya yakın girdim 0.10 kuruş olsa zenginim :d akitayı kaçırmışız hocam ya :/(
    Akita'ya buralardan girilmez mi?
  • 20-04-2021, 18:01:07
    #12
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akita'ya buralardan girilmez mi?
    valla hocam hiç anlamam ancak ben bile korkuyorsam o koinden dediğim gibi hiç anlamıyorum ben ytd
  • 20-04-2021, 18:01:38
    #13
    Tigerclaw1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekimler için kyc şart mı hocam.
    Hayır.

    Shiba sağlam bir düzeltme yiyor şuanda. Hakkımızda hayırlısı 1 kuruş bozmadım, bozmam

    Hedefim 30 Nisan ister gömülsün ister uzaya çıksın o tarihte %99 unu bozacağım.

    Poodl da da ilk hedefim x15 inşallah yanılmam. Sonra x50 ve çıkış yaparım.

    Her cümleye ytd yazmaktan da bıktım ama YTD 😀
  • 20-04-2021, 18:02:59
    #14
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır.

    Shiba sağlam bir düzeltme yiyor şuanda. Hakkımızda hayırlısı 1 kuruş bozmadım, bozmam

    Hedefim 30 Nisan ister gömülsün ister uzaya çıksın o tarihte %99 unu bozacağım.

    Poodl da da ilk hedefim x15 inşallah yanılmam. Sonra x50 ve çıkış yaparım.

    Her cümleye ytd yazmaktan da bıktım ama YTD 😀
    Hocam 30 Nisan'ın bir önemi var mı?
  • 20-04-2021, 18:05:29
    #15
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 30 Nisan'ın bir önemi var mı?
    Shibaswap çıkacağı söyleniyor..
  • 20-04-2021, 18:11:21
    #16
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır.

    Shiba sağlam bir düzeltme yiyor şuanda. Hakkımızda hayırlısı 1 kuruş bozmadım, bozmam

    Hedefim 30 Nisan ister gömülsün ister uzaya çıksın o tarihte %99 unu bozacağım.

    Poodl da da ilk hedefim x15 inşallah yanılmam. Sonra x50 ve çıkış yaparım.

    Her cümleye ytd yazmaktan da bıktım ama YTD 😀
    Ben düşük bir mevla attım ana parayı çekerim kalanı da gerekirse 2-3 sene beklerim sıkıntı yok. Daha 2Xteyim. Ytd.
  • 20-04-2021, 19:20:48
    #17
    @yasintombul1; Whitebit te kyc yapmaya gerek yok sanırım.
    binance tan transfer yapacağım sonrasında geri binance a göndericem.
  • 25-04-2021, 22:45:39
    #18
    Biraz önce çakıldı.