Tigerclaw1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekimler için kyc şart mı hocam.
Hayır.

Shiba sağlam bir düzeltme yiyor şuanda. Hakkımızda hayırlısı 1 kuruş bozmadım, bozmam

Hedefim 30 Nisan ister gömülsün ister uzaya çıksın o tarihte %99 unu bozacağım.

Poodl da da ilk hedefim x15 inşallah yanılmam. Sonra x50 ve çıkış yaparım.

Her cümleye ytd yazmaktan da bıktım ama YTD 😀