yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır.

Shiba sağlam bir düzeltme yiyor şuanda. Hakkımızda hayırlısı 1 kuruş bozmadım, bozmam

Hedefim 30 Nisan ister gömülsün ister uzaya çıksın o tarihte %99 unu bozacağım.

Poodl da da ilk hedefim x15 inşallah yanılmam. Sonra x50 ve çıkış yaparım.

Her cümleye ytd yazmaktan da bıktım ama YTD 😀
Ben düşük bir mevla attım ana parayı çekerim kalanı da gerekirse 2-3 sene beklerim sıkıntı yok. Daha 2Xteyim. Ytd.