hasan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SHIB için düşünceniz nedir hocam? Girilir mi buralardan?
🤷 O işlerden anlamam ben düşükten alırım fırlayınca satarım hocam benim işim 30 Nisan da biter ne olursa artık x60 dayım.