yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedefimiz binance rahatkeeee
x40-50 bişiler yaptık ama tam hesaplayamadım 😀
..
biz bu treni kaçırdık anlaşılan.
yenisi kalkarken haber ver bari patron. hep birlikte binelim