yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedefimiz binance rahatkeeee
x40-50 bişiler yaptık ama tam hesaplayamadım 😀
Kurdan x3 yaptım alsat ile x6 oldu sanırım %25 lik bakiyeyi 1 ay rahat bekleyebilmek için bıraktım hem kâra doydum hem heyecanla 1 ay da kaç sıfır atacak onu bekliyorum 😃 makas çok geniş eğer kendine güvenen varsa al sat ile güzel kar geliyor tabi ki riski çok bi anda uçup gidebilir de ytd