Konu
Bilgi Yok! 3 Coin Paylaşıyorum!
17-04-2021, 16:15:32
#57
NaksYazilim
20 den çıktım alttan aldım, aldım sattım derken dün girdiğim 080 seviyelerinden x4 yapmayı başardım 10 veya altına inerse alım yapıp ay sonunu beklemeyi düşünüyorum