• 06-12-2013, 22:31:54
    #82
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şişirme çıktı git gide eriyor bakalım nolcak.
    hocam genel bi düşüş var bitcoin bile 800e kadar düştü litecoinde 28e felan düştü olur yani normal.

    düşüşlerde stok yapmak lazım.

    ben okpay veya perfect money arıyorum satın almak için ama yok.

    0,085 çok iyi fırsat şuan. bi 100$ lık alıcam ama okpayim perfect money'im yok. satanda yok.


    ***

    $ 0.095 oldu tekrar.
  • 06-12-2013, 22:41:53
    #83
    Adamlar aldı 2 katına çıkınca gene satcaklar gene düşücek ah ah nerden uydumda girdim :P
  • 06-12-2013, 23:23:06
    #84
    Alıntı
    0.00011000 BTC 796.00000000 QRK
    bizde girdik bakalım quark'a
  • 06-12-2013, 23:30:08
    #85
    bizim mining yapmamız lazım ya mining olayınada hiç kafam basmıyor mining yapmak lazım quark gibi geleceği parlak gösterilen ucuz coinleri. miningpoollar var ama mantığını hiç kafam almıyor.

    keşke bi sistem olsa aylık yatırsak 20-30 dolar neyse işte bize mining yapsa komisyonlu biz hiç bişeye karışmasak.
  • 06-12-2013, 23:42:37
    #86
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim mining yapmamız lazım ya mining olayınada hiç kafam basmıyor mining yapmak lazım quark gibi geleceği parlak gösterilen ucuz coinleri. miningpoollar var ama mantığını hiç kafam almıyor.

    keşke bi sistem olsa aylık yatırsak 20-30 dolar neyse işte bize mining yapsa komisyonlu biz hiç bişeye karışmasak.
    o tür sistemler var hocam ancak onun yerine ben kendinizin üretmesi daha iyi olur diye düşünüyorum. Küçük imkanlar ile küçük coinsler kasılabilir ve bunlar değerlenirse karı ile gerekli donanımlar satın alınabilir diye düşünüyorum.

    En azından 2 kişi ile birlikte 4 ekran kartı girişli bir kasa düzürek ilk başta 1 ekran kartı ile başlayabilirsiniz. Şuan kazancım pek yok ama 1-2 ay içerisinde bu tür düşünceler var aklımda.

    Galiba birde önemli olan kırılan blok sayısı. Sizin yaptığınız iş te önemli ama blok kırarsanız daha fazla kazanç sağlıyor.Ne kadar güvenilir bilmiyorum ama şuan http://ltc.cointurk.net/ sitesini deniyorum getirisi fena değil. 3-4 gündür aralıksız araştırıyorum ve kendime bir çıkar yolu bulmaya çalışıyorum bir sistem geliştirerek. Ulaşırsam böyle bişeye paylaşırım fikirlerimi ama bana en iyi gelen fikir küçükten bir makine dizip o şekilde kazanç sağlamak. 600 herz ulaşan ekran kartları var
  • 06-12-2013, 23:47:14
    #87
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o tür sistemler var hocam ancak onun yerine ben kendinizin üretmesi daha iyi olur diye düşünüyorum. Küçük imkanlar ile küçük coinsler kasılabilir ve bunlar değerlenirse karı ile gerekli donanımlar satın alınabilir diye düşünüyorum.

    En azından 2 kişi ile birlikte 4 ekran kartı girişli bir kasa düzürek ilk başta 1 ekran kartı ile başlayabilirsiniz. Şuan kazancım pek yok ama 1-2 ay içerisinde bu tür düşünceler var aklımda.

    Galiba birde önemli olan kırılan blok sayısı. Sizin yaptığınız iş te önemli ama blok kırarsanız daha fazla kazanç sağlıyor.Ne kadar güvenilir bilmiyorum ama şuan http://ltc.cointurk.net/ sitesini deniyorum getirisi fena değil. 3-4 gündür aralıksız araştırıyorum ve kendime bir çıkar yolu bulmaya çalışıyorum bir sistem geliştirerek. Ulaşırsam böyle bişeye paylaşırım fikirlerimi ama bana en iyi gelen fikir küçükten bir makine dizip o şekilde kazanç sağlamak. 600 herz ulaşan ekran kartları var
    peki bu usb mining aletleri var onlar ne oluyor onlardan baksak ebaydan felan alsak?
  • 06-12-2013, 23:53:48
    #88
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu usb mining aletleri var onlar ne oluyor onlardan baksak ebaydan felan alsak?
    Hocam araştırdım onları. Şuan üretilen usb aletler sadece bitcoin ve onun alt tabanını kullanan birkaç altcoin'e destek vermekte. Yani anlayacağınız pek işe yaramıyor. Quark kasacak olsanız galiba kasamıyorsunuz.

    Hem onların fiyatları da pahalı diye biliyorum. Benim evde boş kasa ve işlemci var diye biliyorum. Şuan ünüversitedeyim, eve gitmeyi; gelirken de kasayla beraber işlemci ve 1 gb ram getirmeyi düşünüyorum. Eğer 30-40 gün boyunca bu işten küçükte olsa kar edersem en az 200 herz'lik ekran kartı almayı ve altcoinlere çalışmayı düşünüyorum. Onların zorluk seviyesi kolay olduğu için galiba daha hızlı kasılıyor.
  • 06-12-2013, 23:56:33
    #89
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araştırdım onları. Şuan üretilen usb aletler sadece bitcoin ve onun alt tabanını kullanan birkaç altcoin'e destek vermekte. Yani anlayacağınız pek işe yaramıyor. Quark kasacak olsanız galiba kasamıyorsunuz.

    Hem onların fiyatları da pahalı diye biliyorum. Benim evde boş kasa ve işlemci var diye biliyorum. Şuan ünüversitedeyim, eve gitmeyi; gelirken de kasayla beraber işlemci ve 1 gb ram getirmeyi düşünüyorum. Eğer 30-40 gün boyunca bu işten küçükte olsa kar edersem en az 200 herz'lik ekran kartı almayı ve altcoinlere çalışmayı düşünüyorum. Onların zorluk seviyesi kolay olduğu için galiba daha hızlı kasılıyor.
    hocam çok iyi hesap yapman lazım elektriğidir bilmem nesidir zor işler ya ondan diyorum hani aylık premium üyeliği olan bi yer olsa yatırsak mining yapsak hiç elleşmeden. bitcoin talk forumunda epey konu var ama o siteler ne mantıkla çalışıyor güvenilirmidir nedir onu çözemedim çok karışık.

    bana sorarsan lokalde gidip ekran kartı alıp sistem düzüp mining yapmak pek mantıklı değil elektiriğidir osudur busudur bence kurtarmaz.
  • 07-12-2013, 00:01:12
    #90
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok iyi hesap yapman lazım elektriğidir bilmem nesidir zor işler ya ondan diyorum hani aylık premium üyeliği olan bi yer olsa yatırsak mining yapsak hiç elleşmeden. bitcoin talk forumunda epey konu var ama o siteler ne mantıkla çalışıyor güvenilirmidir nedir onu çözemedim çok karışık.

    bana sorarsan lokalde gidip ekran kartı alıp sistem düzüp mining yapmak pek mantıklı değil elektiriğidir osudur busudur bence kurtarmaz.
    Trabzonda Allaha şükür elektrik faturamız düşük geliyor. Baya zorladığımızda 38 tl anca geldi ki gece gündüz pc felan iyi elektrik kullanıyoruz. Evet dediğiniz bir kısmı doğru ama önemli olan ürettilen altcoin'sin zorluk derecesi. Eğer zorluk derecesi kolay olan bir coin'si kasarsak bize geri dönüşümü daha iyi olacaktır. En azından 1 ayda 30 coins getirse ve değeri 1-2 dolar olsa bence yeterli olur diye düşünüyorum ilk aşamada. Benim amacım şuan sistemi öğrenmek ve ona göre alt yapıyı yavaştan oluşturmak