Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim mining yapmamız lazım ya mining olayınada hiç kafam basmıyor mining yapmak lazım quark gibi geleceği parlak gösterilen ucuz coinleri. miningpoollar var ama mantığını hiç kafam almıyor.

keşke bi sistem olsa aylık yatırsak 20-30 dolar neyse işte bize mining yapsa komisyonlu biz hiç bişeye karışmasak.
o tür sistemler var hocam ancak onun yerine ben kendinizin üretmesi daha iyi olur diye düşünüyorum. Küçük imkanlar ile küçük coinsler kasılabilir ve bunlar değerlenirse karı ile gerekli donanımlar satın alınabilir diye düşünüyorum.

En azından 2 kişi ile birlikte 4 ekran kartı girişli bir kasa düzürek ilk başta 1 ekran kartı ile başlayabilirsiniz. Şuan kazancım pek yok ama 1-2 ay içerisinde bu tür düşünceler var aklımda.

Galiba birde önemli olan kırılan blok sayısı. Sizin yaptığınız iş te önemli ama blok kırarsanız daha fazla kazanç sağlıyor.Ne kadar güvenilir bilmiyorum ama şuan http://ltc.cointurk.net/ sitesini deniyorum getirisi fena değil. 3-4 gündür aralıksız araştırıyorum ve kendime bir çıkar yolu bulmaya çalışıyorum bir sistem geliştirerek. Ulaşırsam böyle bişeye paylaşırım fikirlerimi ama bana en iyi gelen fikir küçükten bir makine dizip o şekilde kazanç sağlamak. 600 herz ulaşan ekran kartları var