Hocam araştırdım onları. Şuan üretilen usb aletler sadece bitcoin ve onun alt tabanını kullanan birkaç altcoin'e destek vermekte. Yani anlayacağınız pek işe yaramıyor. Quark kasacak olsanız galiba kasamıyorsunuz.
Hem onların fiyatları da pahalı diye biliyorum. Benim evde boş kasa ve işlemci var diye biliyorum. Şuan ünüversitedeyim, eve gitmeyi; gelirken de kasayla beraber işlemci ve 1 gb ram getirmeyi düşünüyorum. Eğer 30-40 gün boyunca bu işten küçükte olsa kar edersem en az 200 herz'lik ekran kartı almayı ve altcoinlere çalışmayı düşünüyorum. Onların zorluk seviyesi kolay olduğu için galiba daha hızlı kasılıyor.
hocam çok iyi hesap yapman lazım elektriğidir bilmem nesidir zor işler ya ondan diyorum hani aylık premium üyeliği olan bi yer olsa yatırsak mining yapsak hiç elleşmeden. bitcoin talk forumunda epey konu var ama o siteler ne mantıkla çalışıyor güvenilirmidir nedir onu çözemedim çok karışık.
bana sorarsan lokalde gidip ekran kartı alıp sistem düzüp mining yapmak pek mantıklı değil elektiriğidir osudur busudur bence kurtarmaz.