bizim mining yapmamız lazım ya mining olayınada hiç kafam basmıyor mining yapmak lazım quark gibi geleceği parlak gösterilen ucuz coinleri. miningpoollar var ama mantığını hiç kafam almıyor.
keşke bi sistem olsa aylık yatırsak 20-30 dolar neyse işte bize mining yapsa komisyonlu biz hiç bişeye karışmasak.