• 24-08-2010, 03:37:34
    #10
    CoLLaBo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XP , windows 7 ye rakip olamaz . sadece pcsinin gücü 7 ye yetmeyenler veya windows 7 yi bulamayanlar XP yi tercih eder bu da Xp nin 7 ye rakip olduğu anlamına gelmez bence
    katılıyorum.
  • 24-08-2010, 17:36:30
    #11
    Xp kullananlar sırf inattan windows 7 geçmiyor yada pcleri dandiktir

    Vistanın rezil olmasının ardında yatan gerçekte pclerinde 1gb rami olan vistayı kullandı ağır kaldı. 4GB ile kullanın bakalım nasıl uçuyor.
  • 27-08-2010, 23:55:38
    #12
    iLa
    Üyeliği durduruldu
    xp artık yaşlandı toplumumuz yeniliklere açık olmamlı zaten bi 2-3 sene sonra win 7 yi kaldırmayan pc kalmaz sanırsam .:P Vistada Microsoft için tam bir fiaskoyla sonuçlandı .Kişisel görüşüm: Win 7 ye piyasda rakip yok Xp'nin butun olumsuzluklarını ortadan kaldırmışlar.
  • 29-08-2010, 06:04:51
    #13
    Chef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows XP den Windows 7 ye geçtim gayet menunum..
    Aynen öyle Çok memnunum.
  • 29-08-2010, 06:19:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    iLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xp artık yaşlandı toplumumuz yeniliklere açık olmamlı zaten bi 2-3 sene sonra win 7 yi kaldırmayan pc kalmaz sanırsam .:P Vistada Microsoft için tam bir fiaskoyla sonuçlandı .Kişisel görüşüm: Win 7 ye piyasda rakip yok Xp'nin butun olumsuzluklarını ortadan kaldırmışlar.
    Teknoloji konusunda herkes teknolojiğim der. Teknolojiden kasıtları sadece cep telefonudur ama
  • 29-08-2010, 06:38:13
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    7'ye bir türlü alışamadım dünden geri XP'ye forever XP
  • 29-08-2010, 11:25:26
    #16
    iLa
    Üyeliği durduruldu
    SahiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknoloji konusunda herkes teknolojiğim der. Teknolojiden kasıtları sadece cep telefonudur ama
    Dogru bi yaklaşım
  • 29-08-2010, 15:20:07
    #17
    win xpyi emekliliğe ayırdım. win7 yi işe aldım.
  • 29-08-2010, 20:34:13
    #18
    aynen xpden w7 ye geçtim.çok rahatım arkadaş.kafam rahat.essentialide kurdum çok başarılı bir virüs programıymış.hiç kasmıyor pcyi.