CoLLaBo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windows 7'nin tek rakibi!
28
●2.827
- 24-08-2010, 17:36:30Xp kullananlar sırf inattan windows 7 geçmiyor yada pcleri dandiktir
Vistanın rezil olmasının ardında yatan gerçekte pclerinde 1gb rami olan vistayı kullandı ağır kaldı. 4GB ile kullanın bakalım nasıl uçuyor. - 27-08-2010, 23:55:38Üyeliği durdurulduxp artık yaşlandı toplumumuz yeniliklere açık olmamlı zaten bi 2-3 sene sonra win 7 yi kaldırmayan pc kalmaz sanırsam .:P Vistada Microsoft için tam bir fiaskoyla sonuçlandı .Kişisel görüşüm: Win 7 ye piyasda rakip yok
Xp'nin butun olumsuzluklarını ortadan kaldırmışlar.
- 29-08-2010, 06:04:51Aynen öyleChef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok memnunum.
- 29-08-2010, 06:19:05Üyeliği durdurulduTeknoloji konusunda herkes teknolojiğim der. Teknolojiden kasıtları sadece cep telefonudur amaiLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 11:25:26Üyeliği durduruldu
Xp'nin butun olumsuzluklarını ortadan kaldırmışlar.