Xp kullananlar sırf inattan windows 7 geçmiyor yada pcleri dandiktir

Vistanın rezil olmasının ardında yatan gerçekte pclerinde 1gb rami olan vistayı kullandı ağır kaldı. 4GB ile kullanın bakalım nasıl uçuyor.