• 29-08-2010, 20:42:05
    #19
    P4 işlemcide bile W7 sorunsuz çalışıyordu.

    İyi bir işlemci min 2 gb ram ile Windows 7 kullananlar'ın XP'ye döneceğini düşünmüyorum..
  • 29-08-2010, 20:48:25
    #20
    windows 7 çok iyi, vistayi hiç kullanmadim.
  • 29-08-2010, 20:53:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    en çok xp kullanılıyor olabilir ama en kalitelisi win7
  • 29-08-2010, 21:00:23
    #22
    Win XP kullanmaktayım gayette memnunum. En azından 64 bit yerli yerine oturana kadar XP'ye devam. Geliştirme ve geliştiriciler açısından en uygun işletim sistemi Win XP'dir. Bilgisayarımın özellikleri 10 tane Win 7 kaldıracak durumda ama ben Win XP 'den memnunum. Bir iki defa Win 7 kullandım ama pek ısınamadım Vista gibi.
  • 29-08-2010, 23:09:54
    #23
    Win 7 64 bit kullanıyorum uzun bir süredir.
    XP nin yeri farklı tabiki fakat Windows7 Kullanım açışsından çok rahat ve kolay.
  • 29-08-2010, 23:27:55
    #24
    xp programlardan kaynaklanan hatalara takılıp sistemi sonlandırması

    ve kopyalama işlemlerinde bir dosyanın bozuk yada kopyalanamaz

    olmasından tüm işlemi sonlandırması beni deli ediyordu win7'de bu tür sorunlar kesinlikle yok.
  • 30-08-2010, 00:49:06
    #25
    Windows 7 nin çıkmasıyla Windows XP nin papucu dama atıldı fakat Windows XP SP3 ün kalbimde ayrı yeri var
    Forever XP....
  • 30-08-2010, 03:11:28
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linux kullananların çoğu özentiden kullanıyorlar. Ne anlıyorlar anlamadım. İğrenç hiç birşey yapılmıyor.
  • 30-08-2010, 03:18:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Windows7 nin vista dan daha fazla tutulmasının sebebi tek kelime ile performans. Aynı bilgisayara Windows7 ve vista kurup bizzat test ettim. Vistaya nazaran Windows7 de inanılmaz performans farkı var.

    En güvenli işletim sisteminin linux olmasının tek sebebi pazar payının düşük olması. Ücretsiz olduğu halde bu denli kullanılmıyorsa, ücretli olursa hiç kullanılmaz. Zararlı kod yazarları, Neden linuxda çalışan virüsler geliştirsinler ki ?

    Adamlar windowsda geliştirip daha fazla kişiye ulaşıyorlar.