P4 işlemcide bile W7 sorunsuz çalışıyordu.
İyi bir işlemci min 2 gb ram ile Windows 7 kullananlar'ın XP'ye döneceğini düşünmüyorum..
Windows 7'nin tek rakibi!
28
●2.827
- 29-08-2010, 20:42:05
- 29-08-2010, 21:00:23Win XP kullanmaktayım gayette memnunum. En azından 64 bit yerli yerine oturana kadar XP'ye devam. Geliştirme ve geliştiriciler açısından en uygun işletim sistemi Win XP'dir. Bilgisayarımın özellikleri 10 tane Win 7 kaldıracak durumda ama ben Win XP 'den memnunum. Bir iki defa Win 7 kullandım ama pek ısınamadım Vista gibi.
- 29-08-2010, 23:27:55xp programlardan kaynaklanan hatalara takılıp sistemi sonlandırması
ve kopyalama işlemlerinde bir dosyanın bozuk yada kopyalanamaz
olmasından tüm işlemi sonlandırması beni deli ediyordu win7'de bu tür sorunlar kesinlikle yok. - 30-08-2010, 03:18:06Üyeliği durdurulduWindows7 nin vista dan daha fazla tutulmasının sebebi tek kelime ile performans. Aynı bilgisayara Windows7 ve vista kurup bizzat test ettim. Vistaya nazaran Windows7 de inanılmaz performans farkı var.
En güvenli işletim sisteminin linux olmasının tek sebebi pazar payının düşük olması. Ücretsiz olduğu halde bu denli kullanılmıyorsa, ücretli olursa hiç kullanılmaz. Zararlı kod yazarları, Neden linuxda çalışan virüsler geliştirsinler ki ?
Adamlar windowsda geliştirip daha fazla kişiye ulaşıyorlar.