Win XP kullanmaktayım gayette memnunum. En azından 64 bit yerli yerine oturana kadar XP'ye devam. Geliştirme ve geliştiriciler açısından en uygun işletim sistemi Win XP'dir. Bilgisayarımın özellikleri 10 tane Win 7 kaldıracak durumda ama ben Win XP 'den memnunum. Bir iki defa Win 7 kullandım ama pek ısınamadım Vista gibi.