• 04-08-2010, 14:43:48
    #1
    Windows 7 sonunda Vista'yı geçti..



    Windows XP'nin gölgesinde kalan Windows 7 destanı: Vista'nın yapamadığını Win 7 nasıl yaptı?

    Microsoft Windows 7'nin hızlı yükselişi ve inanılmaz satış başarısı artık herkesin malumu. Ama hiç kimse bu kadar büyük bir hızı beklemiyordu.
    Microsoft'u sevindiren haber geçtiğimiz gün geldi: Piyasaya çıkışının üzerinden henüz 1 yıl bile geçmeden, Windows 7 Windows Vista'yı geride bırakmayı başardı.
    Net Applications'un son ölçümüne göre, Ekim ayında piyasaya çıkan Windows 7 işletim sistemi yüzde 14.46 pazar payına ulaştı. Windows Vista'nın payı ise yüzde 14.34 olarak açıklandı.

    Windows XP hala tartışmasız tek kral..

    Dünya çapında en çok kullanılan işletim sistemi ise, halen açık ara farkla Windows XP. Yaşlı işletim sistemi dünyadaki bütün bilgisayarların yüzde 61.97'sinde kurulu durumda. Başka bir deyişle, her 10 bilgisayarın altısında halen Windows XP bulunuyor.
    Apple'ın Mac OS X'inin pazar payı yüzde 5 civarında kalırken, Linux yine yüzde 1'i aşamadı. Aynı kulvarda olmasa da Apple iOS ile iPhone ve iPad yaygınlaşarak yüzde 0.7'lik bir paya ulaştı.

    CHIP Online
  • 06-08-2010, 01:41:17
    #2
    çok güzel bir acıklama
  • 06-08-2010, 11:56:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windows 7 nin yada daha doÄŸrusu Windows un tek takibi var oda Linux.
    Eskiden beri hiçbirzaman bir Windows sürümü bir Linux kadar ne güvenli ne otoriter nede sorunsuz olabilirmiştir.
    Linux sistemlerin üstüne tanımam.
    Ama işte Windows un kullanımı kolay olduğu için herkes onu kulanıyor.
    Yoksa Linux kullanmayı öğrenen ve bilen biri Windows tan %90 soğur zaten.
  • 06-08-2010, 11:59:55
    #4
    Ben vistacıyım memnunum.
  • 06-08-2010, 14:20:55
    #5
    Windows kullanmamım tek nedeni, Adobe yazılımları. Adobe yazılımları olamasa anında Linux'a geçerim. İlerde bir Mac alacağım, PC'de de Linux kullanacağım.
  • 23-08-2010, 14:58:22
    #6
    xp her zamn kral laptop aldım 7li bir halta yaramıyor netten baska
  • 24-08-2010, 02:42:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Windows XP den Windows 7 ye geçtim gayet menunum..
  • 24-08-2010, 02:47:28
    #8
    Chef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows XP den Windows 7 ye geçtim gayet menunum..
    Al bende de o kadar...
  • 24-08-2010, 03:28:04
    #9
    XP , windows 7 ye rakip olamaz . sadece pcsinin gücü 7 ye yetmeyenler veya windows 7 yi bulamayanlar XP yi tercih eder bu da Xp nin 7 ye rakip olduğu anlamına gelmez bence