Konu
Windows 7'nin tek rakibi!
06-08-2010, 14:20:55
#5
ChessWarrioR
Windows kullanmamım tek nedeni, Adobe yazılımları. Adobe yazılımları olamasa anında Linux'a geçerim. İlerde bir Mac alacağım, PC'de de Linux kullanacağım.