• 30-08-2010, 03:19:33
    #28
    Win7'de açılamayan siteler Linux'da çok daha hızlı açılıyor.
    İşim gereği Linux kullanıyorum ama arada Win7'ye bakıyorum.

    Linux'un çok hoş bir arayüzü yok ama sunucu, programlama vs ile uğraşıyorsanız Linux büyük kolaylık.
  • 30-08-2010, 03:28:02
    #29
    denemek için demo windows started kurdum süresi biteli 2-3 ay oldu devamlı uyarı geliyor seri no gir diye ama epey alıştım; Çok güzel kısa yoları var ilk başta masaüstünü göster seçeneğinin olmaması beni şok etti ama meğersem varmış
    kısaca
    bence xp nin yerini kesinlikle windows 7 tutabilir. seri ve güvenilir bir yazılım ama şimdilik