Win7'de açılamayan siteler Linux'da çok daha hızlı açılıyor.
İşim gereği Linux kullanıyorum ama arada Win7'ye bakıyorum.
Linux'un çok hoş bir arayüzü yok ama sunucu, programlama vs ile uğraşıyorsanız Linux büyük kolaylık.
Windows 7'nin tek rakibi!
28
●2.827
- 30-08-2010, 03:28:02denemek için demo windows started kurdum süresi biteli 2-3 ay oldu devamlı uyarı geliyor seri no gir diye ama epey alıştım; Çok güzel kısa yoları var ilk başta masaüstünü göster seçeneğinin olmaması beni şok etti ama meğersem varmış

kısaca
bence xp nin yerini kesinlikle windows 7 tutabilir. seri ve güvenilir bir yazılım ama şimdilik
