denemek için demo windows started kurdum süresi biteli 2-3 ay oldu devamlı uyarı geliyor seri no gir diye ama epey alıştım; Çok güzel kısa yoları var ilk başta masaüstünü göster seçeneğinin olmaması beni şok etti ama meğersem varmış
kısaca
bence xp nin yerini kesinlikle windows 7 tutabilir. seri ve güvenilir bir yazılım ama şimdilik