Windows7 nin vista dan daha fazla tutulmasının sebebi tek kelime ile performans. Aynı bilgisayara Windows7 ve vista kurup bizzat test ettim. Vistaya nazaran Windows7 de inanılmaz performans farkı var.
En güvenli işletim sisteminin linux olmasının tek sebebi pazar payının düşük olması. Ücretsiz olduğu halde bu denli kullanılmıyorsa, ücretli olursa hiç kullanılmaz. Zararlı kod yazarları, Neden linuxda çalışan virüsler geliştirsinler ki ?
Adamlar windowsda geliştirip daha fazla kişiye ulaşıyorlar.