iLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xp artık yaşlandı toplumumuz yeniliklere açık olmamlı zaten bi 2-3 sene sonra win 7 yi kaldırmayan pc kalmaz sanırsam .:P Vistada Microsoft için tam bir fiaskoyla sonuçlandı .Kişisel görüşüm: Win 7 ye piyasda rakip yok Xp'nin butun olumsuzluklarını ortadan kaldırmışlar.
Teknoloji konusunda herkes teknolojiğim der. Teknolojiden kasıtları sadece cep telefonudur ama