Konu
Windows 7'nin tek rakibi!
29-08-2010, 20:34:13
#18
Gwindor
aynen xpden w7 ye geçtim.çok rahatım arkadaş.kafam rahat.essentialide kurdum çok başarılı bir virüs programıymış.hiç kasmıyor pcyi.