• 25-08-2010, 01:06:37
    #37
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde tasarımcılar ayrı, kodlayanlar ayrıydı. Madem bir uzman ve tasarımcı bu paraya çalışıyor. Firma boşuna uzmana ayrı tasarımcıya ayrı veriyor. Dedim ya bulursanız yönlendirin anında alırlar işe. Ben okul sebebiyle çalışmıyorum ama yakın tanıdığım kendi.
    Yakın tanıdığını iyi bir maaşla çalıştırmanı dilerim
  • 25-08-2010, 01:07:19
    #38
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüyorum ki; bOŞ LAF KONUŞAN ADAMLARIN 700 LİRA BİLE TEKLİF EDEBİLME ŞANSLARI YOK
    Adam gibi oku, adam gibi cevap ver. Ben değilim, firmanın burada konuları var dedikçe ne diyorsun. Hey Allah'ım. Komiksin dostum.
  • 25-08-2010, 01:08:45
    #39
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Neyse laf yetiştirmenin luzmu yok burada sana boş boş. 700e bulursan eleman söyle, firmaya haber vereyim senide alırlar işe ay sonu yetiştirmeyi, eleman aç kalırmı diye düşünmez, duygu sömürüsü yapmazsın

    Hayırlı geceler.
  • 25-08-2010, 01:08:48
    #40
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben değilim firma diyorum demi. Adam gibi oku. Firmanın burada üyeliği var ve iş ilanı açmış bir dünya konusu var. Dilersen pm göndereyim konularını?

    En iyi eleman 7000e çalışıyor. Ama en kötüsü 700e çalışmıyor.
    Adam gibi derken??? Ben şöyle anladım; Adam gibi değilsin!
    bu durumda sana söyleyeceğim tek kelime ise şu; git adamını kendin seç))))
  • 25-08-2010, 01:12:24
    #41
    yahu arkadşa vereceği fiyatı yazmış, hala o kadar bu kadar deniliyor, beğenen başvuru yapar beğenmeyen yapmaz bu kadar basit bir olay neyin tartışması yapılıyor çözemedım,
    Adsenseden gunde 3 4 dolar kazanmak ıcın saatlerce uğraşan ınsanlar var unutmamak gerek,
    700 tl maaşıda bırakın işe giren düşünsün...
  • 25-08-2010, 01:13:53
    #42
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu arkadşa vereceği fiyatı yazmış, hala o kadar bu kadar deniliyor, beğenen başvuru yapar beğenmeyen yapmaz bu kadar basit bir olay neyin tartışması yapılıyor çözemedım,
    Adsenseden gunde 3 4 dolar kazanmak ıcın saatlerce uğraşan ınsanlar var unutmamak gerek,
    700 tl maaşıda bırakın işe giren düşünsün...
    O insanlar sence Tasarımcı + PHP Uzmanı + SEO'cumu?

    En basitinden Serkan'a iletin bunu Neyse son mesajımdı. Hayırlı geceler herkese..
  • 25-08-2010, 01:16:45
    #43
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O insanlar sence Tasarımcı + PHP Uzmanı + SEO'cumu?

    En basitinden Serkan'a iletin bunu Neyse son mesajımdı. Hayırlı geceler herkese..
    Ben çekildiğimde işi olmayan herkese 600 Lİra garanti edemeden bu küsahlık nedir anlayamadım...
  • 25-08-2010, 01:18:27
    #44
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O insanlar sence Tasarımcı + PHP Uzmanı + SEO'cumu?

    En basitinden Serkan'a iletin bunu Neyse son mesajımdı. Hayırlı geceler herkese..
    tamam dostum, firmada çalışıyorsun herşeyi sen biliyorsun biz hiçbirşey bilmiyoruz...
    yani anlamıyorum, neden işe başvurmayı düşünmeyenler konuya yorum yazıp polemik çıkıyor,
    sen en iyisi elemanonline eleman.net gibi sitelere ilan ver..
  • 25-08-2010, 01:42:14
    #45
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam dostum, firmada çalışıyorsun herşeyi sen biliyorsun biz hiçbirşey bilmiyoruz...
    yani anlamıyorum, neden işe başvurmayı düşünmeyenler konuya yorum yazıp polemik çıkıyor,
    sen en iyisi elemanonline eleman.net gibi sitelere ilan ver..
    Yok hocam garanti etsin işsiz kalan herkese benden 700 Lira diye o zaman bende çekilirim. Şu an bu rakama ihtiyacı olan arkadaşlarımız var, ben daha azlarına da çalıştım bilirim...