• 25-08-2010, 00:56:42
    #28
    kaberdey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım benim ne iş yaptığımı ve kimlere iş verdiğimi karıştırma. Benim yazdığım şey seni suçlamaktan çok genel bir soruna parmak basmaktı. Kişisel alma bu olayı. Yazdıklarımı tekrar okursan işverenLERden bahsediyorum. Senin iş verebilme durumun ve ödeyebileceğin maaş budur. Ona da saygım sonsuz. Ama bunu istihdam ediyorum, çalışanlarımı aç bırakmıyorum konusuna getirmene karşıyım ben.

    "Arkadaş benim durumum bu, vereceğim maaş bu, ihtiyacım bu" dersin, işine gelen başvurur, parası az diyen de olur, çok diyen de olur.

    Ama sen kalkıp yaptığının çok doğru olduğunu iddia edersen olmaz.
    Selametle...
    Allah gönlüne göre versin.
    Elbette yaptığım doğru!
    Bak arkadaşım, bazen günü kurtarmaya çalışmak geleceğe yapılan en büyük yatırımdır.
    Neden biliyor musun?
    Ayakta durursan geleceği yakalayabilirsin...
  • 25-08-2010, 01:00:08
    #29
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi real hayatın içine girmeyi deneyin önce, benim aç kalmamam değil birilerine de ekmek verebilmenin peşindeyim ben.
    Hocam ben bu yaşımda firma yönettim ve 9 kişi çalışıyordu. Ben mi siz mi girmeli acaba? Firmanın gerçek sahibi forumda da üye. Dilerseniz kullanıcı adını veririm sorabilirsiniz.
  • 25-08-2010, 01:00:36
    #30
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin 700 lirayı az gördüğü yok, arkadaş iyi derece php bilen birini arıyor, iyi derecede php bilmek için uzun süre kafa patlatmak, bu işe aylarını, yıllarını vermek demektir.Bu artık bir meslektir.Şöyle düşün sen bir mühendissin, gelip sana 800 lira falan teklif etseler ne dersin ?O kadar okumuşun etmişin.

    Arkadaş hem wp ve php'den anlayan(coder) hem ps'den anlayan(tasarımcı)arıyor.

    İşveren arkadaşa söylüyorum.Haklısınız işveren sizsiniz ve ne kadar vereceğinizi siz bilirsiniz.Ancak bu fiyata çalışan bu vasıfları taşıyan birini gösteriseniz, bende o kişiyle çalışmak istiyorum.
    Bana iş veren birilerinin olduğunu da unutmayalım...
    Sonuçta piyasada 250 USD Web Sİtesi yapıyoruz diye ilanlar veriliyor. Müşterileri ben yönlendirmiyorum. Türkiye'nin sorunu işsizlik ve kişi başına düşen gelir. Benden rüzgara karşı işememi bekleyenler bunu kendileri yapsınlar...
  • 25-08-2010, 01:02:04
    #31
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette yaptığım doğru!
    Bak arkadaşım, bazen günü kurtarmaya çalışmak geleceğe yapılan en büyük yatırımdır.
    Neden biliyor musun?
    Ayakta durursan geleceği yakalayabilirsin...
    Hocam sen bu aradığın vasıfta bir elemanı küçük birşey görüyorsun sanırım. Adam hem tasarımcı olacak, hem uzman olacak, hem SEO'cu olacak. Dediğim gibi 700e bulursan bana yönlendir. Onun 700ünü ben sana vereyim, ona da sana verdiğim kadar vereyim. Bir önceki mesajımda ki firma eleman arıyor.
  • 25-08-2010, 01:02:59
    #32
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bu yaşımda firma yönettim ve 9 kişi çalışıyordu. Ben mi siz mi girmeli acaba? Firmanın gerçek sahibi forumda da üye. Dilerseniz kullanıcı adını veririm sorabilirsiniz.

    Bir şey saorma ihtiyacı duymuyorum.
    Ayrıca söylediklerinizden anladığım kadarıyla benim aradığım özellikte bir kişi aramıyorsunuz. Hemde bu kişiye 2000 Lira teklif etmiyorsunuz, yanılıyor muyum???
  • 25-08-2010, 01:04:38
    #33
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bu aradığın vasıfta bir elemanı küçük birşey görüyorsun sanırım. Adam hem tasarımcı olacak, hem uzman olacak, hem SEO'cu olacak. Dediğim gibi 700e bulursan bana yönlendir. Onun 700ünü ben sana vereyim, ona da sana verdiğim kadar vereyim. Bir önceki mesajımda ki firma eleman arıyor.

    Bol keseden sallama kardeşim 700 Lirayı bana verecek adam karşıma babalar gibi ilanla çıkar... Ben 2000 Lira veriyorum diye Benim 700 Liraya bulduğum adamı hem paraysını beğenmeyip hemde ver ben çalıştırayım demez)
  • 25-08-2010, 01:05:04
    #34
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey saorma ihtiyacı duymuyorum.
    Ayrıca söylediklerinizden anladığım kadarıyla benim aradığım özellikte bir kişi aramıyorsunuz. Hemde bu kişiye 2000 Lira teklif etmiyorsunuz, yanılıyor muyum???
    Hocam bizde tasarımcılar ayrı, kodlayanlar ayrıydı. Madem bir uzman ve tasarımcı bu paraya çalışıyor. Firma boşuna uzmana ayrı tasarımcıya ayrı veriyor. Dedim ya bulursanız yönlendirin anında alırlar işe. Ben okul sebebiyle çalışmıyorum ama yakın tanıdığım kendi.
  • 25-08-2010, 01:05:34
    #35
    Görüyorum ki; bOŞ LAF KONUŞAN ADAMLARIN 700 LİRA BİLE TEKLİF EDEBİLME ŞANSLARI YOK
  • 25-08-2010, 01:06:28
    #36
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol keseden sallama kardeşim 700 Lirayı bana verecek adam karşıma babalar gibi ilanla çıkar... Ben 2000 Lira veriyorum diye Benim 700 Liraya bulduğum adamı hem paraysını beğenmeyip hemde ver ben çalıştırayım demez)
    Hocam ben değilim firma diyorum demi. Adam gibi oku. Firmanın burada üyeliği var ve iş ilanı açmış bir dünya konusu var. Dilersen pm göndereyim konularını?

    En iyi eleman 7000e çalışıyor. Ama en kötüsü 700e çalışmıyor.