Kimsenin 700 lirayı az gördüğü yok, arkadaş iyi derece php bilen birini arıyor, iyi derecede php bilmek için uzun süre kafa patlatmak, bu işe aylarını, yıllarını vermek demektir.Bu artık bir meslektir.Şöyle düşün sen bir mühendissin, gelip sana 800 lira falan teklif etseler ne dersin ?O kadar okumuşun etmişin.
Arkadaş hem wp ve php'den anlayan(coder) hem ps'den anlayan(tasarımcı)arıyor.
İşveren arkadaşa söylüyorum.Haklısınız işveren sizsiniz ve ne kadar vereceğinizi siz bilirsiniz.Ancak bu fiyata çalışan bu vasıfları taşıyan birini gösteriseniz, bende o kişiyle çalışmak istiyorum.
Bana iş veren birilerinin olduğunu da unutmayalım...
Sonuçta piyasada 250 USD Web Sİtesi yapıyoruz diye ilanlar veriliyor. Müşterileri ben yönlendirmiyorum. Türkiye'nin sorunu işsizlik ve kişi başına düşen gelir. Benden rüzgara karşı işememi bekleyenler bunu kendileri yapsınlar...