• 24-08-2010, 23:31:29
    #19
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca konuya onlarca ilgi gösteren arkadaşa saygısızlık yapıp verilen parayı küçümseyenler kendilerinden utanç duymalılar. En azından bu parayı isteyen ihtiyaç sahiplerine saygı duymalılar ya da adam olup bu paraya ilan versinler de insan istihdam etsinler evde göbek kaşımasınlar!!!
    Kusura bakmayın bu yaptığınız istihdamdan daha çok ihtiyaç sahiplerini az para vererek kullanmaktır. İstihdam etmek demek az ücret vererek kullanmak değildir. Kendinizi kandırmayın lütfen.

    İşe ihtiyacı olan ve başvuran arkadaşlara saygım sonsuz. İşverenler ücretleri kıstıkça iş arayanlar maalesef o paralara çalışmak zorunda kalıyorlar.
  • 24-08-2010, 23:34:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Php bilgim kendime yetecek kadar var WP ' de de herşeyi biliyorum

    700 TL az mı ? bilgisayar başında otur ve dediklerini yap.

    Çok mu zor ?

    adamlar hamallık yaparak günlük 20 TL ye çalışıyorlar

    onlarda bilgisayar öğrense bırakın 700 TL yi başlarda 500TL ye bile çalışırlar

    700 TL ' yi az görmeyin

    Asgari ücretin 640TL olan bi ülkede yaşıyoruz..

    İstanbul'da olsam işe girebilirdim fakat hem öğrenciyim hem de İstanbul'da değilim...
  • 24-08-2010, 23:51:14
    #21
    sdelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzman bi phpciye hemde ps kullanan, seo dan iyi anlayan php ciye 700 lira maaş vermek onu aşağılamak demektir. Zaten konunuzda da karşınızdaki tersler gibi yazı yazmışsınız.
    Bak dostum bu işler arz talep meselesidir.
    Sana anlayacağın dilde söylemek gerekirse benim bütçem 700 Liradır ve kimsenin 2000 liralık maaşını 700 Liraya düşürmüyorum.
    İlan veriyorum, benim bütçem bu kadar bu paraya ihtiyacı olan var mı diyorum.
    Sen komplekslerinle yaşıyorsan ve bu işi yaptığın için sürekli birkaç bin dolarlarla ilan verilmesini istiyorsan istemeye devam et ama kimsenin bütçesine insanları aşağılıyorsun deme hakkını kendinde görme.
    Birde olaya şu gözle bakalım;
    Yanımda çalışıyorsun ve maaşın 2000 lira, yaptığın işi beğenmeyip sen 500 lira edersin demiyorum en nihayetinde...
    Not: İş Bankası gişelerine gittiğinizde orada üniversite mezunu ve sınavla işe alınan insanlar var. Aldıkları maaş 700 Lira. Sen bildiğini sandığın işin neye göre bu paralardan daha fazla etmesi gerektiğini bir izah et. Hatta şu son sınavlarda hakkının yendiğini iddia eden öğretmen adaylarının kaç paradan işe girmek için mücade ettiğini bir düşün. Hayattan bu kadar uzak kalma, çık biraz r10 dan dışarı...
  • 24-08-2010, 23:56:16
    #22
    kaberdey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın bu yaptığınız istihdamdan daha çok ihtiyaç sahiplerini az para vererek kullanmaktır. İstihdam etmek demek az ücret vererek kullanmak değildir. Kendinizi kandırmayın lütfen.

    İşe ihtiyacı olan ve başvuran arkadaşlara saygım sonsuz. İşverenler ücretleri kıstıkça iş arayanlar maalesef o paralara çalışmak zorunda kalıyorlar.
    Kaç kişiye iş verebilecek kadar iş yapabildin bu hayatta da iş bekleyenlerin hakkını yediğimi düşünüyorsun acaba!
    İnsan çalıştırmaya cesaret etmek yürek ister, fedakarlık ister... Maaş ödersiniz ama evde yiyeceğiniz de olmayabilir, önemli olan çalışanlarınızı aç bırakmamaktır.
    Tok açın halinden anlamaz elbette. Önce bana kaç kişi çalıştırdığını hangi şartlarda bunu başardığını söyle ki ben uygun cevap vereyim. Bu yazdıklarımı cevaptan çok ders olarak al bence...
  • 25-08-2010, 00:02:39
    #23
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kişiye iş verebilecek kadar iş yapabildin bu hayatta da iş bekleyenlerin hakkını yediğimi düşünüyorsun acaba!
    İnsan çalıştırmaya cesaret etmek yürek ister, fedakarlık ister... Maaş ödersiniz ama evde yiyeceğiniz de olmayabilir, önemli olan çalışanlarınızı aç bırakmamaktır.
    Tok açın halinden anlamaz elbette. Önce bana kaç kişi çalıştırdığını hangi şartlarda bunu başardığını söyle ki ben uygun cevap vereyim. Bu yazdıklarımı cevaptan çok ders olarak al bence...
    Hocam siz aradığınız bu özellikteki adamı bulupta çalışırsanız aç kalmanız zaten imkansız
  • 25-08-2010, 00:04:58
    #24
    Üyeliği durduruldu
    başlık çelişkili olmuş.
    PHP den anlayan başkadır Uzman başkadır.

    uzman derseniz maaş düşük kalır ki r10 da Uzman sayılıdır miktar belirtmiyeyim şimdi çıldıranlar olur

    siz PHP den anlayan wp işleri yapacak kişi diye konu açın telep daha iyi olur.
  • 25-08-2010, 00:09:51
    #25
    Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kişiye iş verebilecek kadar iş yapabildin bu hayatta da iş bekleyenlerin hakkını yediğimi düşünüyorsun acaba!
    İnsan çalıştırmaya cesaret etmek yürek ister, fedakarlık ister... Maaş ödersiniz ama evde yiyeceğiniz de olmayabilir, önemli olan çalışanlarınızı aç bırakmamaktır.
    Tok açın halinden anlamaz elbette. Önce bana kaç kişi çalıştırdığını hangi şartlarda bunu başardığını söyle ki ben uygun cevap vereyim. Bu yazdıklarımı cevaptan çok ders olarak al bence...
    Arkadaşım benim ne iş yaptığımı ve kimlere iş verdiğimi karıştırma. Benim yazdığım şey seni suçlamaktan çok genel bir soruna parmak basmaktı. Kişisel alma bu olayı. Yazdıklarımı tekrar okursan işverenLERden bahsediyorum. Senin iş verebilme durumun ve ödeyebileceğin maaş budur. Ona da saygım sonsuz. Ama bunu istihdam ediyorum, çalışanlarımı aç bırakmıyorum konusuna getirmene karşıyım ben.

    "Arkadaş benim durumum bu, vereceğim maaş bu, ihtiyacım bu" dersin, işine gelen başvurur, parası az diyen de olur, çok diyen de olur.

    Ama sen kalkıp yaptığının çok doğru olduğunu iddia edersen olmaz.
    Selametle...
    Allah gönlüne göre versin.
  • 25-08-2010, 00:54:34
    #26
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz aradığınız bu özellikteki adamı bulupta çalışırsanız aç kalmanız zaten imkansız
    Dediğim gibi real hayatın içine girmeyi deneyin önce, benim aç kalmamam değil birilerine de ekmek verebilmenin peşindeyim ben.
  • 25-08-2010, 00:56:11
    #27
    Payhidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Php bilgim kendime yetecek kadar var WP ' de de herşeyi biliyorum

    700 TL az mı ? bilgisayar başında otur ve dediklerini yap.

    Çok mu zor ?

    adamlar hamallık yaparak günlük 20 TL ye çalışıyorlar

    onlarda bilgisayar öğrense bırakın 700 TL yi başlarda 500TL ye bile çalışırlar

    700 TL ' yi az görmeyin

    Asgari ücretin 640TL olan bi ülkede yaşıyoruz..

    İstanbul'da olsam işe girebilirdim fakat hem öğrenciyim hem de İstanbul'da değilim...
    Kimsenin 700 lirayı az gördüğü yok, arkadaş iyi derece php bilen birini arıyor, iyi derecede php bilmek için uzun süre kafa patlatmak, bu işe aylarını, yıllarını vermek demektir.Bu artık bir meslektir.Şöyle düşün sen bir mühendissin, gelip sana 800 lira falan teklif etseler ne dersin ?O kadar okumuşun etmişin.

    Arkadaş hem wp ve php'den anlayan(coder) hem ps'den anlayan(tasarımcı)arıyor.

    İşveren arkadaşa söylüyorum.Haklısınız işveren sizsiniz ve ne kadar vereceğinizi siz bilirsiniz.Ancak bu fiyata çalışan bu vasıfları taşıyan birini gösteriseniz, bende o kişiyle çalışmak istiyorum.