kaberdey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın bu yaptığınız istihdamdan daha çok ihtiyaç sahiplerini az para vererek kullanmaktır. İstihdam etmek demek az ücret vererek kullanmak değildir. Kendinizi kandırmayın lütfen.

İşe ihtiyacı olan ve başvuran arkadaşlara saygım sonsuz. İşverenler ücretleri kıstıkça iş arayanlar maalesef o paralara çalışmak zorunda kalıyorlar.
Kaç kişiye iş verebilecek kadar iş yapabildin bu hayatta da iş bekleyenlerin hakkını yediğimi düşünüyorsun acaba!
İnsan çalıştırmaya cesaret etmek yürek ister, fedakarlık ister... Maaş ödersiniz ama evde yiyeceğiniz de olmayabilir, önemli olan çalışanlarınızı aç bırakmamaktır.
Tok açın halinden anlamaz elbette. Önce bana kaç kişi çalıştırdığını hangi şartlarda bunu başardığını söyle ki ben uygun cevap vereyim. Bu yazdıklarımı cevaptan çok ders olarak al bence...