Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç kişiye iş verebilecek kadar iş yapabildin bu hayatta da iş bekleyenlerin hakkını yediğimi düşünüyorsun acaba!
İnsan çalıştırmaya cesaret etmek yürek ister, fedakarlık ister... Maaş ödersiniz ama evde yiyeceğiniz de olmayabilir, önemli olan çalışanlarınızı aç bırakmamaktır.
Tok açın halinden anlamaz elbette. Önce bana kaç kişi çalıştırdığını hangi şartlarda bunu başardığını söyle ki ben uygun cevap vereyim. Bu yazdıklarımı cevaptan çok ders olarak al bence...
Arkadaşım benim ne iş yaptığımı ve kimlere iş verdiğimi karıştırma. Benim yazdığım şey seni suçlamaktan çok genel bir soruna parmak basmaktı. Kişisel alma bu olayı. Yazdıklarımı tekrar okursan işverenLERden bahsediyorum. Senin iş verebilme durumun ve ödeyebileceğin maaş budur. Ona da saygım sonsuz. Ama bunu istihdam ediyorum, çalışanlarımı aç bırakmıyorum konusuna getirmene karşıyım ben.

"Arkadaş benim durumum bu, vereceğim maaş bu, ihtiyacım bu" dersin, işine gelen başvurur, parası az diyen de olur, çok diyen de olur.

Ama sen kalkıp yaptığının çok doğru olduğunu iddia edersen olmaz.
Selametle...
Allah gönlüne göre versin.