ayrıca konuya onlarca ilgi gösteren arkadaşa saygısızlık yapıp verilen parayı küçümseyenler kendilerinden utanç duymalılar. En azından bu parayı isteyen ihtiyaç sahiplerine saygı duymalılar ya da adam olup bu paraya ilan versinler de insan istihdam etsinler evde göbek kaşımasınlar!!!
Kusura bakmayın bu yaptığınız istihdamdan daha çok ihtiyaç sahiplerini az para vererek kullanmaktır. İstihdam etmek demek az ücret vererek kullanmak değildir. Kendinizi kandırmayın lütfen.
İşe ihtiyacı olan ve başvuran arkadaşlara saygım sonsuz. İşverenler ücretleri kıstıkça iş arayanlar maalesef o paralara çalışmak zorunda kalıyorlar.