• 24-08-2010, 13:21:18
    #10
    Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?

    Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.
  • 24-08-2010, 13:23:41
    #11
    PHP'de uzman ve 700 TL
  • 24-08-2010, 13:26:30
    #12
    700 lirayı 3 günde kazandığımı biliyorum. Çok düşük bir ücret.
    GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?

    Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.
    arkadaşa da sonuna kadar katılıyorum.
  • 24-08-2010, 13:26:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?

    Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.

    Başka Söze Gerek yok !

    Arkadaş Son Noktayı Koymuş

    ++++ Rep
  • 24-08-2010, 13:43:02
    #14
    KIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka Söze Gerek yok !

    Arkadaş Son Noktayı Koymuş

    ++++ Rep
    Güzel yorum ama markette çalışanları artık seçerek alıyorlar üniv mezunu falan
  • 24-08-2010, 15:13:44
    #15
    700ü çok sandı galiba , ünlem falan koymalar
  • 24-08-2010, 23:14:56
    #16
    GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?

    Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.
    Demek siz markette çalışan insanları aşşağılık buluyorsunuz da bu şekilde bir yorumda bulunuyorsunuz.
    Eğer benim bu iş için verdiğim maaşı aşağılık insanlara layık gördüğümü düşünüyorsan ve buna örnek olarak da markette ter akıtan adamları örnek gösteriyorsan, evet bu durumda bu meslektekileri değil ama seni aşağılık buluyorum.
    Arkadaşlar ekmeğinin derdinde sürekli iş veren hayat görüşüne de sahip kişiler konuya yazsınlar, diğerleri başka kapıya....
  • 24-08-2010, 23:16:47
    #17
    RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700ü çok sandı galiba , ünlem falan koymalar
    ayrıca konuya onlarca ilgi gösteren arkadaşa saygısızlık yapıp verilen parayı küçümseyenler kendilerinden utanç duymalılar. En azından bu parayı isteyen ihtiyaç sahiplerine saygı duymalılar ya da adam olup bu paraya ilan versinler de insan istihdam etsinler evde göbek kaşımasınlar!!!
  • 24-08-2010, 23:28:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Uzman bi phpciye hemde ps kullanan, seo dan iyi anlayan php ciye 700 lira maaş vermek onu aşağılamak demektir. Zaten konunuzda da karşınızdaki tersler gibi yazı yazmışsınız.