Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?
Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.
Php de uzman WP de iyi olan coder ler ayda 700 TL maaş!!!
47
●1.966
- 24-08-2010, 13:26:30700 lirayı 3 günde kazandığımı biliyorum. Çok düşük bir ücret.
arkadaşa da sonuna kadar katılıyorum.GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-08-2010, 13:26:33Üyeliği durdurulduGR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka Söze Gerek yok !
Arkadaş Son Noktayı Koymuş
++++ Rep - 24-08-2010, 13:43:02Güzel yorum ama markette çalışanları artık seçerek alıyorlar üniv mezunu falanKIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2010, 23:14:56Demek siz markette çalışan insanları aşşağılık buluyorsunuz da bu şekilde bir yorumda bulunuyorsunuz.GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer benim bu iş için verdiğim maaşı aşağılık insanlara layık gördüğümü düşünüyorsan ve buna örnek olarak da markette ter akıtan adamları örnek gösteriyorsan, evet bu durumda bu meslektekileri değil ama seni aşağılık buluyorum.
Arkadaşlar ekmeğinin derdinde sürekli iş veren hayat görüşüne de sahip kişiler konuya yazsınlar, diğerleri başka kapıya.... - 24-08-2010, 23:16:47ayrıca konuya onlarca ilgi gösteren arkadaşa saygısızlık yapıp verilen parayı küçümseyenler kendilerinden utanç duymalılar. En azından bu parayı isteyen ihtiyaç sahiplerine saygı duymalılar ya da adam olup bu paraya ilan versinler de insan istihdam etsinler evde göbek kaşımasınlar!!!RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle