GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?

Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.

Başka Söze Gerek yok !

Arkadaş Son Noktayı Koymuş

++++ Rep