700 lirayı 3 günde kazandığımı biliyorum. Çok düşük bir ücret.
GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?

Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.
arkadaşa da sonuna kadar katılıyorum.