RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
700ü çok sandı galiba , ünlem falan koymalar
ayrıca konuya onlarca ilgi gösteren arkadaşa saygısızlık yapıp verilen parayı küçümseyenler kendilerinden utanç duymalılar. En azından bu parayı isteyen ihtiyaç sahiplerine saygı duymalılar ya da adam olup bu paraya ilan versinler de insan istihdam etsinler evde göbek kaşımasınlar!!!