Siz bu mesleği 700 TL verecek kadar aşağılık olarak mı görüyorsunuz ?
Markette çalışan vasıfsız elemanlara veriliyor bu maaşlar.
Demek siz markette çalışan insanları aşşağılık buluyorsunuz da bu şekilde bir yorumda bulunuyorsunuz.
Eğer benim bu iş için verdiğim maaşı aşağılık insanlara layık gördüğümü düşünüyorsan ve buna örnek olarak da markette ter akıtan adamları örnek gösteriyorsan, evet bu durumda bu meslektekileri değil ama seni aşağılık buluyorum.
Arkadaşlar ekmeğinin derdinde sürekli iş veren hayat görüşüne de sahip kişiler konuya yazsınlar, diğerleri başka kapıya....