sdelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzman bi phpciye hemde ps kullanan, seo dan iyi anlayan php ciye 700 lira maaş vermek onu aşağılamak demektir. Zaten konunuzda da karşınızdaki tersler gibi yazı yazmışsınız.
Bak dostum bu işler arz talep meselesidir.
Sana anlayacağın dilde söylemek gerekirse benim bütçem 700 Liradır ve kimsenin 2000 liralık maaşını 700 Liraya düşürmüyorum.
İlan veriyorum, benim bütçem bu kadar bu paraya ihtiyacı olan var mı diyorum.
Sen komplekslerinle yaşıyorsan ve bu işi yaptığın için sürekli birkaç bin dolarlarla ilan verilmesini istiyorsan istemeye devam et ama kimsenin bütçesine insanları aşağılıyorsun deme hakkını kendinde görme.
Birde olaya şu gözle bakalım;
Yanımda çalışıyorsun ve maaşın 2000 lira, yaptığın işi beğenmeyip sen 500 lira edersin demiyorum en nihayetinde...
Not: İş Bankası gişelerine gittiğinizde orada üniversite mezunu ve sınavla işe alınan insanlar var. Aldıkları maaş 700 Lira. Sen bildiğini sandığın işin neye göre bu paralardan daha fazla etmesi gerektiğini bir izah et. Hatta şu son sınavlarda hakkının yendiğini iddia eden öğretmen adaylarının kaç paradan işe girmek için mücade ettiğini bir düşün. Hayattan bu kadar uzak kalma, çık biraz r10 dan dışarı...