Hocam ben bu yaşımda firma yönettim ve 9 kişi çalışıyordu. Ben mi siz mi girmeli acaba? Firmanın gerçek sahibi forumda da üye. Dilerseniz kullanıcı adını veririm sorabilirsiniz.
Bir şey saorma ihtiyacı duymuyorum.
Ayrıca söylediklerinizden anladığım kadarıyla benim aradığım özellikte bir kişi aramıyorsunuz. Hemde bu kişiye 2000 Lira teklif etmiyorsunuz, yanılıyor muyum???