kaberdey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım benim ne iş yaptığımı ve kimlere iş verdiğimi karıştırma. Benim yazdığım şey seni suçlamaktan çok genel bir soruna parmak basmaktı. Kişisel alma bu olayı. Yazdıklarımı tekrar okursan işverenLERden bahsediyorum. Senin iş verebilme durumun ve ödeyebileceğin maaş budur. Ona da saygım sonsuz. Ama bunu istihdam ediyorum, çalışanlarımı aç bırakmıyorum konusuna getirmene karşıyım ben.

"Arkadaş benim durumum bu, vereceğim maaş bu, ihtiyacım bu" dersin, işine gelen başvurur, parası az diyen de olur, çok diyen de olur.

Ama sen kalkıp yaptığının çok doğru olduğunu iddia edersen olmaz.
Selametle...
Allah gönlüne göre versin.
Elbette yaptığım doğru!
Bak arkadaşım, bazen günü kurtarmaya çalışmak geleceğe yapılan en büyük yatırımdır.
Neden biliyor musun?
Ayakta durursan geleceği yakalayabilirsin...